August 12, 2010

Shalom


Täna on väga produktiivne päev olnud. Alustasime emaga shopingutuuri juba hommikul kell 9 ja lõpetasime alles nüüd, kuigi selle kõva tuulamise vahele mahtus muidugi peatus Hessis ja vanaemaga Jyskis käimine. Ja nüüd võin öelda, et mu tuba hakkab lõpuks valmis saama. Täna ostsin tooli ja voodikatte (see sama, mis pildil), nüüd on puudu veel laualamp ja riidekapp. Riidekapp on arvatavasti juba kuskilt Taanist teele pandud, nagu ka pildiraam mitme pildi tarvis ja lilletulukesed. Ja siis on valmis.
Kõige raskem on siiani olnud voodikatte otsimine.. Kui värv/muster on sobilik, on mõõdud valed ja vastupidi. Me jooksime täna terve linna läbi (kaubamaja koduosakond, jysk kristiines home4you taga lasnamäel, rocca al mare poed) aga lõpuks leidsime siiski enamvähem sobiliku Prismast.. Teki kriteeriumid polnud iseenesest ju utoopilised: 150x200 cm, paksust fliisist vms pehmest materjalist ja värviks tumesinine või lilla. Väga ängistav oli leida täpselt õige värviga pleed, õigest materjalist, kuid mõõtudega 130x170 cm. Lõpuks leppisin heleda kattega, sest ülejäänud toaga see sobib siiski kokku, kuigi nüüd on tuba üleni väga hele. Ma arvan, et selline väga väga hele üldmulje muutub, kui ma saan selle pildiraami piltidega seina.
Ja peale sisustuspoodide kammimist jõudsin teha tiiru veel ka Kaubamaja ilumaailmas ja pesupoes, win!


Heleda toa kompensatsiooniks on siin hetkel lillad lillherned. (kuid siiski mitte see lilla, mida ma oma toas pidevalt näha sooviks :D) Ma arvan, et ma hakkan rohkem lilli ostma tuppa, kuna nüüd on neid reaalselt kuhugi panna. Enne polnud vaba kapipinda ja vaas pidi maas olema.

No comments: