July 14, 2010

Roosaroosiline unistus


Kellegi blogist (ja enam ei mäleta kelle..) leidsin super prindiga tennised. Üldiselt olen ma juba tennisevaimustusest üle saamas kui ma just eriti superilusaid silmapiiril ei näe. Aga sellised nunnud võiksid küll olemas olla :)
Tegelikult ma ei salli võõraste pilte oma blogisse üles panna (kui tegemist pole just raamatukaante või filmistseenidega) ja väldin seda ka edaspidi, eriti kui ma isegi ei tea kes selle autor on, et saaks mingisuguse viite juurde lisada. Kuid see tennisepilt on erand.

Mis raamatutesse puutub, siis loen juba pikemat aega Vihurimäge, kuid see venib ja venib. Eriti veel selliste ilmadega peab mul käsil ikka väga põnev lugemine olema, et see kuhugi poole sujuks. Lisaks väljas olemisele sisustan oma aega kappe tühjaks tõstes (toas tuleb remont). Ja kapipõhjadest leiab ikka eriti vanu ja unustusse vajunud asju välja, näiteks vanad sõbrapäevikud ja kirjavahetused jms. :)

Homme lähen Liisaga Riiga, ehk tuleb sellest ka üks postitus peagi.

2 comments:

anu kaelussoo said...

väga armsad tennised tõesti!
tänud kommentaari eest ka! fotod mu BF tehtud, lisaks võid vaadata veel:
http://photo.net/photos/ago

Eliise said...

Aitäh lingi eest! Lemmikut on nende seast raske valida, silm puhkab :)