June 4, 2010

(500) Days of Summer (2009)



Vaatasin seda filmi juba tegelikult tükk aega tagasi aga alles nüüd hakkab mulle selle headus kohale jõudma. Pikad juhtmed vist, tihti on nii, et vahetult peale filmi ma ei saa aru kas oli hea või väga hea film. Või halb, äkki hoopis väga halb. Ja kui pärast seedima hakata, siis saan aru.
Lugu on neiust, kes ei usu tõelisesse armastusse ja noormehest, kes temasse armub. Ma ei pea seda tavaliseks romantiliseks komöödiaks, kuna selle sisu pole nii tüüpiline kui tavaliselt + seal on lisaks teemaarendusele tähelepanu pööratud ka riietusele ja soundtrackile (mida pole enne komöödia puhul tähele pannud).All on video loole The Smiths - The Light That Never Goes out. Ja see lugu on nii minu oma, ma pole kindel miks aga see sobib mu praeguse aja tujudega. Ka The Temper Trap'i Sweet Disposition on üks meelepärasemaid lugusi filmist. Regina Spektor sobis nagu valatult sinna, kuigi ma muidu teda ei kuula. Häid lugusi oli veel.Summeri riietus filmis püüdis kohe mu tähelepanu. Äärmiselt armas ja jälle midagi veidi teistsugust kui võiks selliselt filmilt oodata.








Stseen "Expectations/reality" oli ootamatu aga hea lähenemine. Ja sellist suurte akendega korterit nagu Tom'il on minul ka vaja.
Soovitan inimestele, kes naudivad lisaks sisule pisiasju tähele panna ja hindavad head soundtracki.

No comments: